Shoppade en massa på Nelly i torsdags. Döm om min förvåning när jag fick orderbekräftelsen och det stod ”Nedanstående produkter har vi just nu dessvärre ingen möjlighet att leverera till dig. Har varan/varorna status Restnoterad innebär detta att vi jobbar på att få fram varan så att vi kan leverera den till dig så snart som möjligt. Vi kommer att hålla dig uppdaterad via nya mejl angående när restnoterade artiklar kan skickas till dig.”
Och till råga på allt hade de tagit bort en av produkterna jag beställde! Självklart det jag allra helst ville ha också, de rosa jeansen från Cheap Monday ovan.
När jag mailade och bad dem lägga till dem igen så fick jag bara svaret att de inte kan lägga till något i min order, utan att jag fick göra en helt ny beställning, och när jag gjorde det så fanns de inte kvar i min storlek. SNOPET!
Och vadå restnoterade?? Varför står det att varan finns tillgänglig då? Och – om inte varan finns inne så jag kan få den på en gång så vill jag inte ha den. Då kan jag lika gärna kolla om den finns någon annanstans. Jag har ingen lust att vänta på massa grejer jag har betalt för. Grrr!