Några av bilderna från Chanels ”Dallas-kampanj” med Kristen Stewart har läckt ut på nätet, och jag hoppas verkligen inte att detta är ”the final product” för i så fall blir jag lika avtänd av Chanel som av Vogue.
Jag menar, ska det här vara edgy eller? En halvtrött emo-tonåring i något slags sepiafilter från Instagram? För mig symboliserar Chanel glam och lyx och de här bilderna är allt annat än det. Fast deras målgrupp kanske mer är struliga tonårstjejer än tvåbarnsmammor mitt i livet kanske :-).
Om jag känner mig missförstådd kan jag bara inte släpa mig in i ett hörn och sitta och blänga. Först måste jag jobba-hämta barn-laga mat-medla bråk-ta på pyjamas-borsta tänderna-natta och läsa saga-vara beredd på att någon kommer up fyrtielva gånger innan de somnar-och SEN kan jag sjunka ihop och känna mig missförstådd. Kanske inte riktigt något Chanelmaterial. Fast jag skulle gärna göra det i de där långa fluffiga ärmarna!