SUCK – vårt TV och bredband har inte funkat sen i söndags – lagom till man tänkte sjunka ihop i soffan och mysa framför Solsidan. Ringer Telia kundtjänst, efter 5 min när jag knappat mig fram i alla val får jag beskedet att supporten bara har öppet till kl 20 på helger (kl var då 20:03). Så genomtänkt. För det är väl INGEN som surfar eller kollar på TV på lörd- och söndagskvällar?? Fick ringa igår igen, efter 40 minuters telefonkö och 15 min samtal minuter bröts samtalet och jag fick börja om den oändliga processen. Vad fick jag för svar? ”Det måste vara ngt fel med routern, men det är ju ett annat bolag som tillhandahåller den så den kan jag ingenting om. Testa att stänga av och starta om.” Som om jag inte redan gjort det ca 20 gånger?! Grrr. Om inte ens Telia vet vad som är fel, vem ska då veta? Och den klassiska kommentaren: ”Kolla gärna på vår hemsida, där finns mer information.” Mmm tack så mycket, hade jag gärna gjort om er service hade fungerat.
Nej-skaffa aldrig TV, bredand och telefoni på samma bolag.