Jag klagar ofta på företag, särskilt på dem med dålig kundservice. Men det är också viktigt att framhäva när någon gör något BRA.
Och när det gäller Telia måste jag verkligen ge en eloge till Stefan på Telias Kundrelationer!! Vi hade nästan gett upp helt och hållet efter alla våra problem sen vi flyttade in med bredband, telefoni och fiber som inte funkade. Mike sparade en pärm som var helt proppfull med alla felaktiga fakturor och brev fram och tillbaka med Telia.
MEN så fick vi turen att komma i kontakt med denne Stefan, en skön göteborgare :-), som engagerade sig till fullo i vårt ”fall”. Ringde på kvällar och helger, kom hem till oss för att själv försöka lösa problemet och ringde upp oss efter en månad bara för att se att allt funkade och såg till att vi fått vår kompensation etc. Man blir så glad att det finns folk som är engagerade och faktiskt behandlar en som kunder och inte som besvärliga småbarn som stör dem i deras kafferast.
TACK Stefan! Hoppas du kan klona dig själv och installera dig själv på fler företag som varit lite, ska vi säga, bristande i sin kundservice (*host host* SJ, ComHem, Trafikkontoret, IKEA, Onepiece *host host*) 🙂