Om jag fått svar från OnePiece ännu? 14 dagar efter jag skickade reklamationen?
Haha, självklart inte. Jag har dessutom skickat ytterligare tre mail utan svar. Samt ringt och ringt och ringt deras ”support”-telefon. Det enda svar man får är:
”Välkommen till Onepiece. Tyvärr har supporttelefonen stängt idag den 1 februari, 2 februari och 3 februari pga upplärning. Vänligen skicka ett mail så återkommer vi så fort vi kan. Välkommen åter.”
Upplärning?? Hoppas de lär upp de f-bannade nötterna som jobbar där hur man sköter ett företag. Eller just det här kanske ÄR deras affärsidé: sälj svindyra overaller i pisskvalitet som går sönder i första tvätten och sen svara ALDRIG på varken mail eller telefon. Perfekt sätt att tjäna pengar. Eller??
Sanslöst. Värre än det där lurendrejande trosföretaget ju! Dags att anmäla dem till värstinglistan för konsumenträtt kanske?
GRRR aldrig mer något från Onepiece i alla fall! 🙁