GRRR! Om det är något jag hatar över allt annat så är det:
- Snåla människor
- Företag utan kundervice/support
Det finns oändliga varianter på båda och ett nytt företag som sällat sig till den senare kategorin är OnePiece.se.
Jag beställde ju en OnePiece till min brorson i julklapp, och för att försäkra mig om att den skulle komma fram innan jul så mailade jag och frågade deras ”kundservice” (det gick inte att ringa). Dagarna gick, inget svar, jag började så smått få panik och chansade och beställde den ändå. Fem dagar innan julafton kom paketet fram. Och DAGEN efter leveransen kom svaret från deras kund”service” (jag använder termen extremt lättvindigt eftersom ordet är en motsägelse i sig, OnePiece har ingen service):
Veronica, dec-20 16:55 (CET):
Hei,
Vi har 2-5 leveringsdager så det er opp til deg selv å avgjøre.We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year!
OnePiece Customer Service.
Väldigt trevligt. Hade jag inte redan beställt den där f-bannade pyjamasen hade jag aldrig köpt något från dem. Nåväl, Victor blev ju överlycklig och det var ju det viktigaste.
MEN någon vecka senare så fick Petra äntligen av honom plagget för att tvätta det. Och vad händer? Jo jumpsuiten för 900 spänn går SÖNDER i tvätten! Dels gick sömmen upp så det blev ett stort hål, dels blev materialet helt nopprigt.
Totalt värdelös kvalitet alltså. Så jag fick maila deras kund”service” igen eftersom det inte går att ringa, och bifogade bilderna på hålet. Och tror ni jag har fått svar? ÅTTA dagar har det gått nu utan ett ljud från det där f-bannade företaget. GRR vad arg jag är. Hur kan man ha så kass service?
OM de nu behagar svara någon gång och vägrar ersätta mig för den trasiga OnePiecen vet jag allvarligt talat inte vad jag GÖR. Fram tills jag får något livstecken av dem vill jag i alla fall varna alla för detta oseriösa företag och deras dåliga kvalitet!!!